Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 26 maj 2011

Korv och Makaroner


Jag håller på laga korv och makaroner att äta till lunch och ha som matlåda på jobbet.
Jag tycker jätte mycket om ugnsstekt korv så mina korvar är i nya varmluftsugnen just nu.
Sen har jag köpt Ideal Makaroner för dom är godast!
Jag brukar även mjölkstuva mina mackisar och då blir allt så gott!
Sen är det gott med lite gurka till. Och ketchup så klart.
Yum yum yum yum!

1 kommentar: